18+ | Spela ansvarsfullt | Stodlinjen.se | Spelpaus | Regler & Villkor gäller
18+ | Spela ansvarsfullt | Stodlinjen.se | Spelpaus | Regler & Villkor gäller
Det finns tre huvudsakliga sätt som spelare kan få hjälp med att lösa alla problem de upplever på 888. Det första är att besöka hjälpsidan på den officiella webbplatsen. Det finns mycket information på hjälpsidan som spelare kan använda för att lösa sina problem eller förbättra sina kunskaper. Det finns också många detaljerade guider på sidan.
Spelare kan också hitta mer information på bloggsidorna, inklusive några användbara tips som kan hjälpa till att förbättra deras totala spelupplevelse.
Det andra sättet att få hjälp är att gå igenom de vanligaste frågorna. Det kan hjälpa spelare att få svar på sina frågor utan att behöva kontakta kundtjänstrepresentanter.
Om inget av ovanstående alternativ ger tillräcklig hjälp till en spelare kan han kontakta en kundtjänstrepresentant via biljettalternativet. För det måste spelaren besöka kontaktsidan på sajten. Spelare måste inkludera sitt namn, e-postadress, titeln på förfrågan och en detaljerad beskrivning av förfrågan. I de flesta fall får spelare feedback inom tre dagar.
Det är värt att notera att medlemmar i VIP-klubben har många fler alternativ för att kontakta kundtjänst. De kan ringa kundrepresentanter direkt eller kommunicera via direkta e-postmeddelanden. De får också personliga kontoansvariga, som kan hjälpa dem att lösa alla problem de kan ha på kortast möjliga tid.
18+ år, Spela ansvarsfullt, Stodlinjen.se, Spelpaus.se, Läs fullständiga regler och villkor här.
18+ | Spela ansvarsfullt | Stodlinjen.se | Spelpaus | Regler & Villkor gäller
18+ | Spela ansvarsfullt | Stodlinjen.se | Spelpaus | Regler & Villkor gäller
18+ år, Spela ansvarsfullt, Stodlinjen.se, Spelpaus.se, Läs fullständiga regler och villkor här.
18+ | Spela ansvarsfullt | Stodlinjen.se | Spelpaus | Regler & Villkor gäller
18+ | Spela ansvarsfullt | Stodlinjen.se | Spelpaus | Regler & Villkor gäller