Kundsupportavdelningen är det som skiljer ett anständigt onlinecasino från sina konkurrenter. Människor som har spelat eSports betting online är fullt medvetna om detta.
Roku har samlat en supportpersonal som består av experter med omfattande expertis inom spelindustrin för att hjälpa dig att lösa eventuella problem du kan ha. De är ivriga att hjälpa dig att lösa eventuella problem du kan uppleva.
Spelare kan kontakta supportteamet för denna eSports bettingtjänst dag eller natt och få ett snabbt svar. Medlemmar som behöver hjälp kan kontakta personalen via mejl eller livechatt, där de normalt svarar mycket snabbare än via mail.
Här finns flera sätt att kontakta Roku.
När det kommer till kundservice täcker Roku alla baser. De erbjuder olika alternativ för spelare att nå sina operatörer, inklusive livechatt. Denna tjänst är tillgänglig 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan, så att du kan få hjälp när du behöver den.
Innan du använder någon av dessa metoder, kom ihåg att FAQ-sidan har detaljerade svar på vanliga frågor.
Dessutom låter supportlänken längst ner på webbplatsen dig skicka in eventuella frågor, rekommendationer eller problem.
Trots webbplatsens olika språkalternativ verkar kundsupportspråken vara begränsade. Detta kan vara en betydande nackdel för spelarna som inte förstår något av de tillgängliga språken: