N1 Bet och Partners erbjuder unika kampanjer

Nyheter

2022-09-01

N1 Partners Group, moderbolaget till N1 Bet, tillkännagav vinnaren av sin nya reklamkampanj kallad "Mystery Drops". Kampanjen erbjuder chansen att vinna en lukrativ pott och ger spelare dubbelt roligt när de spelar Slot Hunter. 

N1 Bet och Partners erbjuder unika kampanjer

Under spelets gång deltar spelare samtidigt i prisdragningar. Med unika, unika kampanjer fortsätter företaget att förbättra esportbetting-funktionerna. Som en branschpionjär anpassar den kreativt kampanjer för att anpassa sig till kulturer runt om i världen. Som en nyare sportbok erbjuder N1 Bet liknande kampanjer för att locka kunder.

Erbjuder tre nivåer till spelare, inklusive Major, Grand och Mega, de progressiva priserna ger riktiga pengar till vinnare. Spelare kan vinna så mycket som 500 000 euro under kampanjperioden. N1 Partners startade kampanjerna via onlinekasinoverksamhet. Hittills har vinnarna fått mer än 2500 olika priser på e-sportbettingsidor online i bolagets portfölj, såsom Fight Club och N1 Bet. Kampanjer fortsätter att utvecklas eftersom företaget erbjuder incitament på esportbetting-sajter och andra sajter, som Slot Hunter.

Slot Hunter

Slot Hunter Casino erbjuder spännande spänningar för nybörjare och erfarna spelarna. Från maskerade banditer till slots med tema, erbjuder företaget olika typer av spel att spela. Bonusar och kampanjer lockar spelare att delta i kasinots omfattande samling av spelaktiviteter på de bästa esportbettingsidorna. Slot Hunter erbjuder en välkomstbonus och lojalitetsbelöningar och utnyttjar kraften i kasinospel för att hålla spelare intresserade. Det är actionfilmsteman och klassiska fruktrullar tilltalar spelare från olika bakgrunder.

Om N1 Partners Group

N1 Partners Group är spelleverantör som erbjuder en mängd högkvalitativa webbsajter och produkter för vadslagning. Varumärkena i företagets portfölj inkluderar välrenommerade kasinon som fight Club, N1 Bet och Joo Casino.

På frågan erkände kampanjens vinnare entusiastiskt att han var förvånad över vinsten. Han planerar att köpa cykelutrustning för att ta med sin son på en cykeltur.

N1 Partners Group erbjöd snabbt den vinnande spelaren ett uppriktigt grattis. Yaroslav Laptev är produktchef och planerar att rulla ut ytterligare priser för att belöna kunder som spelar.

Psykologi bakom kasinokampanjer

När hasardspel online blir allt mer populärt utvärderar experter hur reklam påverkar spelarna. Kampanjer och incitament kan öka viljan att satsa på hasardspel och leda till spelproblem. Lobbygrupper hävdar att reklam har en roll i utvecklingen av hur människor ser på spel över hela världen. 

Snygga annonser med vackra människor som vinner miljoner glamouriserar hasardspel för att sälja lotter och kasinospel. Enligt dessa grupper har repetitiv reklam och kampanjer väckt den utbredda acceptansen av spel, som folk en gång såg som att bli rik snabbt. Motståndare till kasinokampanjer värdesätter traditionella värderingar, som utbildning, ansvar, hårt arbete och uthållighet.

Spelbranschens chefer försvarar reklammarknadsföring genom att indikera att reklam aldrig betonar negativitet, och att kasinons verksamhet är underhållning och fantasi. Genom att erbjuda en mätbar och verklig belöning indikerar N1 Bet och andra N1 Partners Group kasinon ett rimligt engagemang för ansvarsfull reklam.

Socialt ansvarsfulla kampanjer återspeglar ett mönster av att skydda kunder och följa uppförandekoder. Även om kasinoannonser länge har försökt normalisera hasardspel, utlöser annonser och kampanjer ofta beroendeframkallande beteenden. Ansedda varumärken granskar annonseringspolicyer för att säkerställa implementeringen av bästa praxis.

Ansvarsfull reklam

Loto-Quebec erbjuder ett exempel på god reklampraxis. Efter att ha utfört en granskning av företagets reklam integrerade det viktiga marknadsförings- och reklampolicyer. Här är några av företagets praxis:

  • Enligt marknadsföringspolicyn förbjuder företaget alla alltför aggressiva annonser, avvisar kampanjer som lockar minderåriga spelare och avstår från att använda representanter som är populära bland ungdomar. Dessutom vägrar företaget att annonsera i program som främst riktar sig till minderåriga.
  • Företaget lyfter fram oddsen för att säkerställa att spelarna är medvetna om chanserna att vinna. Loto-Quebec tog specifikt upp denna punkt, vilka grupper försöker främja mer ansvarsfull reklam relaterad till hasardspel.
  • Genom att presentera tv-reklam som ägnar sändningstid åt att varna spelare för risker för spel och främja hjälplinjer, främjar företaget ansvarsfullt spelande.
  • Företagets policy förbjuder också att rikta in sig på specifika grupper samtidigt som man marknadsför en produkt. Till exempel stoppade företaget en omedelbar lotteriprodukt, som medlemmar av det kinesiska samhället inte gillade. Gemenskapens medlemmar ville inte se hänvisningar till traditionella seder i marknadsföringen av ett spel. Med respekt för samhället drog chefer ut annonsen.

N1:s unika kampanj

N1 Partners Group integrerar en multifunktionell aggregator för att underlätta reklamprojekt, vilket gör det möjligt för företaget att utveckla unika kampanjer för prisdragningar. Användare kan delta genom att spela onlinekasinospel samtidigt som de deltar i dragningar om priser. Om en spelare vinner en av de tre nivåerna i kampanjen, inklusive major, grand eller mega, går han därifrån med en lukrativ jackpot. 

Genom att erbjuda progressiva priser lockar kampanjincitamentet betydande deltagande från nya och lojala kasinospelare. Genom att implementera ansvarsfulla kampanjer kan kasinon hjälpa till att skapa underhållande upplevelser samtidigt som de upprätthåller ansvarsfulla annonseringspolicyer.

Senaste nytt

EnergyCasino Esports betting nyheter
2022-09-29

EnergyCasino Esports betting nyheter

Nyheter